Klacht: Afschrijven van Maandabbonoment

op 26 april 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een maandabonnement voor naar het werk Schiphol Plaza, maar als ik vroege dienst heb word er onterecht Steeds 4,50 Euro Afgeschreven.
Dit is intussen al vier keer gebeurt.
Klacht is bekend bij Connexxion,maar vaagt mij dit via deze Email bekend te maken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als het geld is terug gestort en zonder problemen weer kan in en uit checken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door epcrombeen