Klacht: Afronden installatie badkamer

op 09 september 2018 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In december heb ik een badkamer aangeschaft bij Brugman, helaas is deze badkamer tot op heden nog niet af. In de douchecabine ontbreekt namelijk nog steeds de deur, waardoor ik al een half jaar met een waterballet in mijn badkamer zit.

Dit komt doordat er een onderdeel verkeerd geleverd is en het maar niet lukt om dit onderdeel mijn kant op te krijgen en te installeren. Het gaat om de rails waar de deur over moet ‘glijden’. Er is wel iets geleverd, maar dit bleek incompleet te zijn.

Inmiddels heb ik meerdere malen contact met Brugman gehad hierover, iedere keer wordt er gezegd dat ik teruggebeld wordt en dat gebeurt dan niet. Ik ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee en vind het echt een super slechte service. Dit schiet gewoon echt niet op.

Hopelijk kunnen jullie iets voor mij betekenen. Ik naast het hoofdkantoor, ook al meerdere malen met de winkel gebeld. Maar ook dit schiet niet op.

Als men zo snel mogelijk de deur komt monteren. Desnoods zetten ze er maar een andere cabine in, als er maar een mooie cabine staat, zodat ik normaal kan douchen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 11 september 2018 om 11:05 geantwoord

Beste heer Roelfsema,

Wij hebben uw review in goede orde ontvangen en betreuren het feit dat de bouw van uw badkamer niet verloopt zoals u wel gewenst had. Dit is zeker nooit onze bedoeling geweest waarvoor ik u mijn oprechte excuses wil aanbieden.
Vandaag heeft mijn collega van de afdeling klantenservice u gebeld en uw voicemail ingesproken. Graag wil zij contact met u om te bespreken hoe de badkamer toch binnen een korte termijn naar tevredenheid opgeleverd kan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door DRoelfsema