Klacht: Afpersing.

op 15 september 2016 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Korte tijd geleden heb ik mijn prepaid van Simyo laten overzetten naar Sim only. Ik ben een maand abonnement aangegaan, waarbij ik zogenaamd elke maand zou kunnen opzeggen.Leek me heel handig voor het geval dat ik terug zou willen
Nu bevalt mijn abonnement niet en wil ik terug naar prepaid. Kan volgens Simyo zogenaamd niet omdat de simkaart daar ongeschikt voor is. Flauwekul natuurlijk want het is dezelfde simkaart die ik gekocht heb als prepaid.
De enige oplossing die ze me geven is dat ik een nieuwe simkaart moet kopen. Dat vind ik onredelijk omdat ik al betaald heb voor een prepaid simkaart. Mijn abonnement kan ik niet afsluiten omdat ik dan niet meer bereikbaar ben. Ik zit dus vast aan mijn abonnement óf ik betaal opnieuw. Vind ik afpersing.

Ik wil kosteloos terug naar prepaid.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Simyo nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

2 maanden geleden - Beste Nienke, Wat jammer om te lezen dat je abonnement niet bevalt en dat je ontevreden bent over de manier van overstappen naar Prepaid. Wij willen je vragen om, als je dat nog niet hebt gedaan, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Webcare@simyo.nl of via ons forum via www.simyo.nl/forum. Wij kijken dan graag naar je situatie. Vriendelijke groet, Simyo Webcare

Reactie van de melder van de klacht Nienke Dat is prive

2 maanden geleden - Ik heb zowel telefonisch als via de mail met jullie gecommuniceerd. Daar werd ik niet geholpen. Waarom mij daar nog een keer naar verwijzen?

Reactie van de melder van de klacht Nienke Dat is prive

2 maanden geleden - Zoals gevraagd toch vorige week gemaild naar de webcare. 6 dagen later nog steeds geen reactie ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke Dat is prive