Klacht: aflevertijd fotoboek

op 10 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Bij maken van fotoboek via hema fotoservice werd gemeld dat het fotoboek binnen 5 werkdagen klaar zou zijn. mijn zus prees ook de snelle service van de hema en vertelde mij dat ze soms al na 2 dagen het mailtje krijgt dat ze het boek kan ophalen. ik besloot dus ipv albelli een keer de hema te gebruiken voor het fotoboek 103010884. vrijdagochtend afgerond en ingestuurd (3 juni) dus ik nam aan dat ik het 10 juni of uiterlijk11 juni zou kunnen ophalen. einde dag vandaag 10 juni was ik blij het mailtje van de hema te zien totdat ik las dat het over 2 werkdagen pas opgehaald kan worden. Ik heb het boek a.s. zondag 12 juni nodig voor de reunie voor mijn 90 jarige moeder waarvoor ik het boek gemaakt heb als verrassing. Ben nu zeer teleurgesteld en verdrietig.

is er niet echt. ik probeer nu te bedenken hoe ik toch in een andere vorm de foto's kan presenteren a.s. zondag.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Reactie van de melder van de klacht anneke de ruiter

7 maanden geleden - vandaag (zaterdag 11 juni) toch even bij de hema langs gegaan in heemskerk om te vragen naar het boek en tot mijn grote opluchting/verrassing was het wel al in de winkel; dus ik trek mijn klacht bij deze in. de informatie in de mail was dus niet correct dat ik het na 2 werkdagen kon ophalen; het lag er gelukkig al. vriendelijke groet, anneke de ruiter

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anneke de ruiter