Klacht: Aflevering bankstel

op 20 maart 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hele ochtend track and trace in de gaten gehouden, na 5 wijzigingen was de uiteindelijke geschatte tijd tussen 12.00 en 12.30 uur. Zonder een beloofde sms een half uur van te voren te ontvangen stonden de bezorgers om 11.35 voor de deur, bijna een half uur te vroeg en zonder enige waarschuwing!
Op dat moment was er maar 1 persoon thuis nog aan het wachten op hulp die om 12 zou komen, bezorgers hadden totaal geen begrip en wilde niet meehelpen, boden ook geen andere oplossing of niks. Ze hebben het bankstel gewoon buiten voor de deur op de stoep laten staan!! Betaal ik daar €45 voor? Schandalig!!

Gewenste Oplossing:

Door deze slechte service ben ik pas tevreden als excuses worden gemaakt en de bezorgkosten €45 worden vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 20 maart 2017 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw de La Haije,

Hartelijk dank voor uw melding.

Helaas is deze bestelling bij Extra@Home aangemeld als een drempelbezorging. Dat houd in dat de bestelling over de 1ste van uw woning wordt neer gezet. Bij navraag blijkt dat de gang dusdanig klein is, zodat niet de gehele bestelling erin past en dat de chauffeur een deel buiten heeft neer gezet.

Het tijdsvenster dat u heeft ontvangen via de sms, is leidend. En die 3 uur komt de chauffeur bij u leveren.Gezien de afmelding, heeft de chauffeur op tijd uw bestelling geleverd.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 20 maart 2017 om 13:31 geantwoord

We zouden een half uur voordat de bezorgers kwamen een sms krijgen en die hebben we dus helemaal gekregen, dat is juist het probleem! Anders hadden we nog tijd om iemand anders te bellen voor hulp. Bovendien staat in de mail dat de bezorgers pas vertrekken als wij tevreden zijn, nou mooi niet dus! Ik heb bij de leverancier voor etage toeslag betaald omdat het juist een bovenwoning is. Anders kon ik nog begrip opbrengen als ze zeggen we brengen niet boven maar op zijn minst hadden ze een andere oplossing kunnen bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door Lara de la Haije