Klacht: afleveren van bestelling

op 08 juli 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site van Hornbach staat bij al de bestelde producten dat de aflevertijd ca 1 a 2 dagen is. Op 4 juli 2016 heb ik de bestelling gedaan, keurig op tijd betaald.
Op 5 juli krijg ik een bericht van Hornbach dat de goederen het distributiecentrum hebben verlaten. Zover loopt het vlot. En dan…. radio stilte.
Ik bel met het service centrum en krijg de informatie dat de goederen inderdaad het distributiecentrum hebben verlaten. Echter de goederen zweven ergens rond bij de distributeur. Verzoek een dag later nog maar een keer terug te bellen.
zo gedaan. Antwoord: tja mensen lezen de ca 1 a 2 dagen verkeerd, er staat toch circa? En dat ik zelf maar de site moet volgen van de distribiteur wanneer iets wordt afgleverd. Het probleem wordt velegd naar de klant, zoek het maar uit. Aangezien ik niets kan verwachten van Hornbach bel ik de distribiteur. 20 minuten in de wacht. Als ik iemand aan de telefoon krijg is het verhaal dat Hornbach het laat heeft afgeleverd en op zijn vroegst maandag kan afleveren.
7 dagen later dus en geen levertijd van 2 dagen. Mijn planning in de war en omdat ik maandag niet kan wordt het hopelijk as dinsdag en wel een dag thuis zitten wachten of het ook werkelijk wordt afgeleverd. Hornbach hou op met te hoge verwachtingen bij je klanten te wekken. Je kunt het niet waarmaken. En dat voor zo’n groot bedrijf. Vraag je eens af wat service betekent in service centrum.
Ik bestel nooit meer iets online bij Hornbach. Nu maar afwachten of de goederen as dinsdag worden geleverd……….wordt vervolgd

Gewenste Oplossing:

wat denkt u, goederen volgens afspraak afleveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

6 maanden geleden - Geachte heer Claassens, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Klantvriendelijk- en tevredenheid staat bij Hornbach hoog in het vaandel en wij betreuren dan ook dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar onze afdeling e-commerce om uw klacht verder in behandeling te nemen. Hopende u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 11 juli 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hornbah