Klacht: Afleveren boeken

op 04 oktober 2017 over Iddink in de categorie Boeken

In juni 2016 moest mijn zoon zijn boeken inleveren. Het aantal en titels klopte en ik bleef wachten in de aula toen kwam mijn zoon terug met een briefje dat het nummer niet klopte van het boek wel de titel. VREEMD want deze boeken zijn geleverd door Iddink zelf. We moesten thuis even Iddink bellen kwam het helemaal goed volgens de dame op school van Iddink. Bij thuis komst direct gebeld maar mijn zoon had getekend en kreeg letterlijk te horen niets meer aan te doen….Meteen een mail verstuurd maar nooit antwoord gehad….Nu een jaar later oppeens weer een rekening met een aanmaning erbij….weer gemaild maar kreeg nu te horen dat IK niets van me had laten horen…ik ben het er niet mee eens dat mijn zoon moet tekenen en een valse informatie mee krijgt. als ik dat had geweten en dat niet geacepteerd. Mag dit zomaar???? Je krijgt ze niet te pakken en vindt het heel erg dat ze nooit hebben gerageerd. Wat nu?

Dat ze toegeven dat ze niet correct hebben gehandeld we hadden ALLLE boeken meegenomen naar het inlever punt. En niet de reking moet betalen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deephouse