Klacht: Afhandeling nalatenschap

op 27 januari 2014 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 5 jaar zijn wij bezig de tenaamstelling van de rekening naar aanleiding van het overlijden van een van de rekeninghouders te wijzigen. Alle relevante documenten diverse keren overlegd, ondertekend en achtergelaten. Vijf jaar, ontelbaar aantal telefoongesprekken en bezoeken aan bank later, is een en ander nog altijd niet afgehandeld en geregeld. Met als klap op de vuurpijl de legendarische uitspraak van een medewerker… Ik ben uw persoonlijk adviseur niet..toen we naar de medewerker in kwestie vroegen die ons eerder te woord had gestaan. Schaam je Rabobank. Wat een teleurstellende reactie van uw medewerkers, wat een teleurstellend oplossend vermogen en wat een teleurstellend niveau van de medewerkers.

Gewenste Oplossing:

Een excuses en correcte afwikkeling van het geheel.

Alle klachten die gemeld zijn door Boqure