Klacht: Afhandeling klachten door UPS

op 08 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het heeft 4 maanden geduurd maar er is nu een oplossing gekomen, heh heh. En het mooie is: ik had dus al die tijd gelijk. Nadat de slimme jongens/meisjes van het social media team van UPS hier mij tot 3 x toe schandalig te woord hebben gestaan en de ONJUISTE oplossingen boden, is er via PAYPAL het bedrag teruggestort. Hiervoor moest er iemand uit Polen bijkomen om daadkracht te tonen.

Mij is tot 3 x hier verteld dat ik mijn bankgegevens moest doorgeven, ondanks dat ik zei dat het via Paypal liep en dat als ik mijn bankgegevens door wilde geven deze geweigerd werden op het door UPS hier verstrekte telefoonnummer, er kon niets voor mij gedaan worden. Nadat ik hier bleef aangeven dat ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd werd bleef men maar zeggen dat ik precies datgene moest doen waarvan ik dus al 2 x had aangegeven dat het niet lukte en niet logisch was. Op het laatst werd er zelfs gezegd dat ik degene zou zijn die weigerde mijn bankgevens door te geven… Ik ben echt WOEST geworden.

Nu is dus het bedrag gewoon teruggestort (of in ieder geval de opdracht gegeven daarvoor, dus nog even niet te vroeg juichen…) via Paypal (nadat ik toch mijn bankgegevens heb kunnen doormailen, voor NOP dus) en dat helemaal zonder dat ik daar mijn gegevens voor heb hoeven geven. Dit is dus al vanaf het begin mijn verzoek geweest omdat dit gewoon het meest logische is. Maar daar vraag ik nu dus al 4 maanden om. Applaus voor UPS!

UPS zijn personeel goed opleidt en arrogante werknemers die niet begrijpend kunnen lezen ontslaat. Of is het een kwestie van ontmoedigingsbeleid zodat mensen vanzelf wel denken laat maar zitten? Zo kan UPS per maand toch een aardig zakcentje bijverdienen! Er zal wel niets veranderen... Dus wellicht dat een excuses op zijn plaats is?

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 09 februari 2018 om 09:48 geantwoord

Goedemorgen,

Wij zijn heel blij om te horen dat uw probleem is opgelost. Het verzoek om uw bankgegevens heeft wij ontvangen vanuit Polen, want dit is voor hun de enige manier om een Credit nota uit te betalen. Daarna is op ons verzoek om e.e.a. te kunnen versnellen voor u het verzoek gedaan om het bedrag via Paypal terug te storten en dit is uiteindelijk gedaan.

Wie bieden u onze excuses aan voor uw grote frustratie en boosheid.

UPS Social Media Team

Heeft op 09 februari 2018 om 13:01 geantwoord

Deze reactie geeft maar weer te kennen dat UPS op geen enkele manier de verantwoordelijkheid neemt over zijn eigen handelen en doet alsof zij degene zsijn geweest die dit voor mij 'met spoed' hebben opgelost. Ik ben hier godverdomme 4 maanden mee bezig geweest en alleen maar van het ene kastje naar de andere muur gestuurd.

'Wie bieden u onze excuses aan voor uw grote frustratie en boosheid'

Bovenstaande is geen excuses, het laat alleen maar zien dat jullie niet de verantwoordelijkheid nemen voor het feit dat UPS de veroorzaker is van frustratie en boosheid.

Alle klachten die gemeld zijn door GRRRRRRRRRRRRR