Klacht: Afhandeling klacht

op 06 oktober 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week een klacht ingediend over een vakantie die ik geboekt hebt via Atlasfly. Ik werd door Atlasflynaar Corendon verwezen voor een klacht en moest hen in een cc meenemen. Dat heb ik gedaan en heb toen geen bevestiging ontvangen, dat 1 mijn klacht onvangen was, 2 in behandeling is en hoelang het zou duren voordat ik een reactie krijg over de klacht.
Vervolgens heb ik maar weer contact met Atlasfly opgenomen en heb ik begrepen dat het 6 weken duurt? Hoe kan zoiets iets simpels dat naar mijn idee binnen een week opgelost kan worden 6 weken duren?
Ik wil nu een reactie van mijn klacht en wil dat dit z.s.m. behandeld wordt!!!.

Gewenste Oplossing:

ALS DIT ZSM WORDT OPGELOST

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FaridaBazaoui