Klacht: afhandeling defecte koffiemachine

op 22 juni 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

21 juni gebeld over het feit dat onze Kitchenaid koffiemachine het niet doet .gaat niet aan.Een zeer vriendelijke mijnheer aan de lijn gehad die vroeg of ik de volgende dag kon terugbellen.Omdat de afdeling waarmee hij moest overleggen een storing had.Hij heeft alles genoteerd om de volgende collega te informeren.Zag in de geschiedenis staan dat onze machine al een aantal keren is opgehaald voor een defect.(breuk in het watersysteem.water op het aanrecht,geen koffie.breuk ergens. dit euvel is verholpen.Maar helaas tijd erna weer hetzelfde .Weer opgehaald en verholpen.Eerste keer gelijk vervangende machine gekregen. Maar bij de tweede keer toch maar ons kleine apparaat(voor vakanties,)tevoorschijn gehaald.Kitchenaid behoorlijk zwaar, dus om de afhaaldienst te ontlasten en voor eigen gemak.Dit apparaat is al oud en doet het altijd!! Ook heel lang een Jura voor nespresso gehad.ook heel fijn.Toe aan een nieuwe,kwam net deze Kitchenaid uit.Toevallig weekend in Den Haag ,bij de Nespressowinkel net gearriveerd .stond nog achter om neergezet te worden.Deze gekocht.maar niet zo tevreden door de storingen eraan.

Nu is de garantie verlopen(6 maanden) en zouden we een bedrag van 145 euro moeten betalen (kregen dan een korting omdat het apparaat al zo vaak defect is geweest.vindt het heel bijzonder dat ze zonder te weten wat eraan mankeert al een bedrag noemen.Ja,daar schijnt een vaste lijst voor te zijn????.

De man die ik als eerste aan de lijn had zei dat hij het zeer betreurde dat het al zo vaak defect is geweest in korte tijd.

De mevrouw die ik de tweede keer aan de lijn kreeg en de afdeling reparatie aan de lijn heeft gehad en kwam met een korting.Maar vertelde mij dat de binnenkant van het apparaat al wel was aangepast! Dus was er toch wat niet goed met de eerste gemaakte Kitchenaid zo te horen.
Dan hadden ze bij de tweede keer al een nieuwe machine moeten leveren volgens mij. Jammer zijn al zo lang klant,voor paar honderd euro’s per jaar en div.andere artikelen.Ben ook een van de klanten die het absoluut houdt bij de echte nespresso cups.

Hoop dat er een oplossing komt.anders toch maar weer voor een ander merk kiezen. Voor Nespresso altijd illy koffie gehad .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nespresso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nespresso

Heeft op 23 juni 2017 om 15:41 geantwoord

Beste Jacqueline en Tom,

Hartelijk dan voor jullie bericht aan Nespresso.

Zojuist hebben wij telefonisch contact proberen op te nemen, helaas bleken jullie niet bereikbaar.

Allereerst vinden wij het zeer vervelend om te horen dat jullie problemen ervaren met jullie machine. Onze oprechte excuses voor dit ongemak.

We hebben ons uiterste best gedaan, en kunnen jullie de volgende oplossing aanbieden: Jullie machine kan worden omgeruild voor een Citiz of een Citiz&Milk machine. Graag horen we of jullie hiermee akkoord gaan?

We verzoeken jullie vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen via het gratis telefoonnummer 0800 022 23 20, zodat we dit direct in orde kunnen maken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de gedane moeite.

Groet,
Nespresso

Heeft op 26 juni 2017 om 20:24 geantwoord

Is wel een heel ander apparaat dan waar we toen voor hebben gekozen( we hebben al een Citiz die we gebruiken tijdens vakanties, om uit te lenen etc. Deze hebben we al heel lang , heel simpel maar doet het altijd!!! We hebben voor de Kitchenaid gekozen voor het design, betere afstelling en hogere druk en temperatuur.

Alle klachten die gemeld zijn door tommie65