Klacht: Afhandeling claim erg traag

op 10 oktober 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

3 weken na de diefstal heb ik een nieuw toestel en een SIM kaart mogen ontvangen. De afhandeling ging erg traag. Geen persoonlijk contact, alleen via de mail. Zeer slecht service voor deze tijden. Daar moet echt iets aan gedaan orden.Met vriendelijke groet,

Ik zal nog een klacht indienen want ik heb 3 weken lang geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement van T-Mobile. Daar betaal ik maandelijks zo’n €55-60 voor. Daarnaast moest ik ook een eigen risico betalen. In totaal ben ik dus €110 kwijt ondanks dat ik verzekerd ben/was voor dit toestel. Niet te noemen alle zakelijke gesprekken, potentiële klanten en orders die ik mis ben gelopen.

Ik wil op z'n minst mijn eigen risico terug.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

18 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

18 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 17 oktober 2017 om 15:25 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Hoke,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit voor u nagekeken en zien dat u ook een klacht hebt gestuurd naar onze klachtenafdeling. Daar zij deze al voor u in behandeling hebben genomen en ook al hebben afgehandeld verwijzen we u naar hen. Mocht u nog vragen of onduidelijkheden hebben dan zullen zij u daar verder mee helpen.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Efes66