Klacht: Afhandeling Autoschade

op 29 januari 2014 over Unive in de categorie Verzekering

Heb van Univé schadeverzekeringen het bericht ontvangen dat de inbraakschade aan de auto van mijn ouders niet wordt vergoed. Na onderzoek van de schade-expert blijkt nl. dat er geen sprake is van inbraakschade. Gezien zijn expertise op dit gebied zal ik dit vooralsnog niet betwisten. Het zeer vervelende is dat ik het bericht heb ontvangen nadat de reparatie door een door Univé erkend garagebedrijf reeds was uitgevoerd voor ca. € 600. Het is voor mij uitermate betreurenswaardig dat niet op voorhand is aangegeven dat het niet om inbraakschade gaat. Ik had dan de reparatie voor een aanzienlijk lager bedrag elders kunnen laten uitvoeren.

Volledige vergoeding autoschade

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unive

Heeft op 29 januari 2014 om 16:24 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw klacht. Inmiddels heeft onze afdeling klachten uw melding in behandeling genomen en vanuit hier zal er een antwoord komen. Zodra we nieuws hebben hoort u dit vanuit Univé.

Webteam Univé Verzekeringen

Heeft op 30 januari 2014 om 20:43 geantwoord

Er is nog geen oplossing voor de ingediende klacht. deze is dan ook helemaal niet afgehandeld, maar alleen in behandeling genomen door Univé.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Unive beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Sjaak