Klacht: afhandeling achteraf betalen

op 12 september 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Had bij autodoc wat besteld voor mijn auto voor 141 euro had gekozen voor achteraf betalen via klarna .
Dit was goed gekeurd door hun dus geen probleem .
De volgende dag in overleg met autodoc de bestelling geannuleerd en opnieuw besteld omdat het gene wat ik wilde bestellen nu 10 euro goedkoper was .

Weer aangemeld bij klarna maar nu kon het in een keer niet want ik had een rekening open staan . dat was de geannuleerde bestelling .

contact gezocht en uitgelegd dat het om de geannuleerde bestelling ging . Dat was inmiddels bij hun ook bekent maar nog kon het niet . ik moest het de volgende dag maar weer proberen .

Dit heb ik gedaan maar weer kon het niet vanwege open staande rekening . Weer uitgelegd hoe het zat en weer geprobeerd .
En je raad het al weer kon het niet .

Later weer geprobeerd en nu kreeg ik dat ik niet kredietwaardig was .
Heb daar over contact gehad met hun waar dat nu in eens vandaan komt maar daar kon ik geen duidelijk antwoord op krijgen .

Vervolgen kreeg ik een verhaal dat ik eerst maar een vertrouwens relatie op moest bouwen met hun en goedkopere dingen moest bestellen via hun .

Als dat goed ging dan moest ik het nog maar eens proberen .

Wanner ze toe geven dat ze fout zaten en alles recht zetten .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 september 2018 om 08:29 geantwoord

Beste Aderie Schoep,

Wat jammer dat u niet tevreden bent over de werkwijze van Klarna.

Bij controle van uw gegevens hebben wij gezien dat wij inmiddels telefonisch contact met u hebben opgenomen inzake deze klacht.
Mijn collega van de klachtenafdeling heeft u in dit gesprek uitgelegd hoe Klarna te werk gaat.

Een fijne dag!

Groet, Klarna

Heeft op 13 september 2018 om 19:42 geantwoord

was geen oplossing gewoon weer een vaag verhaal zonder een duidelijke reden waarom 141 euro wel kon en 132 niet . alleen maar vage verhalen en willekeur van klarna . Hoop dat autodoc en andere bedrijven verstandig worden en overstappen naar Afterpay

Reactie van de melder van de klacht Macho123

3 maanden geleden - super slecht bedrijf met slechte klantenservice , lees de reviews maar over hun een en al ellende en klachten over klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Macho123