Klacht: afhandeling achteraf betalen

op 12 september 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had bij autodoc wat besteld voor mijn auto voor 141 euro had gekozen voor achteraf betalen via klarna .
Dit was goed gekeurd door hun dus geen probleem .
De volgende dag in overleg met autodoc de bestelling geannuleerd en opnieuw besteld omdat het gene wat ik wilde bestellen nu 10 euro goedkoper was .

Weer aangemeld bij klarna maar nu kon het in een keer niet want ik had een rekening open staan . dat was de geannuleerde bestelling .

contact gezocht en uitgelegd dat het om de geannuleerde bestelling ging . Dat was inmiddels bij hun ook bekent maar nog kon het niet . ik moest het de volgende dag maar weer proberen .

Dit heb ik gedaan maar weer kon het niet vanwege open staande rekening . Weer uitgelegd hoe het zat en weer geprobeerd .
En je raad het al weer kon het niet .

Later weer geprobeerd en nu kreeg ik dat ik niet kredietwaardig was .
Heb daar over contact gehad met hun waar dat nu in eens vandaan komt maar daar kon ik geen duidelijk antwoord op krijgen .

Vervolgen kreeg ik een verhaal dat ik eerst maar een vertrouwens relatie op moest bouwen met hun en goedkopere dingen moest bestellen via hun .

Als dat goed ging dan moest ik het nog maar eens proberen .

Gewenste Oplossing:

Wanner ze toe geven dat ze fout zaten en alles recht zetten .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 september 2018 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Aderie Schoep,

Wat jammer dat u niet tevreden bent over de werkwijze van Klarna.

Bij controle van uw gegevens hebben wij gezien dat wij inmiddels telefonisch contact met u hebben opgenomen inzake deze klacht.
Mijn collega van de klachtenafdeling heeft u in dit gesprek uitgelegd hoe Klarna te werk gaat.

Een fijne dag!

Groet, Klarna

Heeft op 13 september 2018 om 19:42 geantwoord

was geen oplossing gewoon weer een vaag verhaal zonder een duidelijke reden waarom 141 euro wel kon en 132 niet . alleen maar vage verhalen en willekeur van klarna . Hoop dat autodoc en andere bedrijven verstandig worden en overstappen naar Afterpay

Reactie van de melder van de klacht Macho123

3 maanden geleden - super slecht bedrijf met slechte klantenservice , lees de reviews maar over hun een en al ellende en klachten over klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Macho123