Klacht: Afhandeling 867261, Lidl geeft status opgelost maar niets is gebeurd

op 07 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afhandeling 867261, Lidl geeft status opgelost maar niets is gebeurd.
Het is blijkbaar mogelijk om een klacht door het betreffende bedrijf de status opgelost te geven terwijl er zelfs geen contact met mij is opgenomen !

Gewenste Oplossing:

Dat wordt lastig, maar indien er nu iemand van die klantenservice de zaak recht zet (het gaat om € 15 !!!), is het klaar wat mij betreft en zal ik nooit meer iets in hun webshop bestellen en tevens nooit meer boodschappen bij Lidl doen nadat ik hier in Hellevoetsluis al meer dan 10 jaar mijn boodschappen haal(de)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 mei 2020 om 20:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]