Klacht: Afhaal locatie is telkens dicht binnen de aangegeven openingstijden!

Lidiaw op 15 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben nu 2x langs geweest om een pakketje op te halen. (Wij waren wel thuis voor het ontvangen van het pakketje maar er was nooit aangebeld)
Nu dus 2x naar de betreffende afhaal locatie gegaan. Beide keren stond ik met meerdere mensen aan de deur. De ene dag hing er een blaadje op de deur we zijn om 11:45uur weer terug. En vandaag weer een blaadje op de deur. “Sorry, we zijn vandaag gesloten”. Beide dagen zijn weekend dagen. Van 11-14uur horen ze open te zijn. Bij beide keren hoorde ik van de mensen die er ook stonden dat iedereen al eerder was geweest en dat de afhaal locatie dus constant “gesloten” is. Zij komen dus ook een pakketje ophalen… Dit kan natuurlijk niet!
In het weekend is helaas de klantenservice gesloten van UPS dus ik doe het even via hier.

Hoop dat er snel actie word ondernomen. Meerdere mensen zijn het dupe van de afhaal locatie die zich niet aan de gemelde openingstijden houden.

Als het nodig is kan ik het adres geven.
Het gaat in ieder geval om een afhaal locatie in Almere Buiten.

De afhaal locatie is open tijdens de aangegeven openingstijden. Zoals het hoort. Zodat iedereen gewoon de pakketjes kan ophalen.

Of de locatie stopt ermee. Lijkt er namelijk op dat ze het niet leuk vinden…

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 september 2021 om 13:36 geantwoord

Beste Lidia,

Bedankt voor uw bericht.

Ik snap hoe vervelend het is als u uw pakket wilt ophalen en het pick up point is gesloten. Helaas hebben wij als UPS geen invloed op de openingstijden van het pick up point en kunnen wij er ook niet voor de regeling van open en gesloten zorgen.

Wat ik voor u kan proberen is een aanvraag doen dat een van onze chauffeurs langs het pick up point gaat om het op te halen en naar uw thuis adres te sturen, wel hierbij is het ook niet zeker of het kan omdat ook de chauffeur niet kan regelen dat de winkel open gaat. Als u dit graag zou willen heb ik het trackingnummer nodig van het pakket.

Ik hoor graag van u.

Met Vriendelijke Groet,

UPS Customer Service,
Begium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Lidiaw