Klacht: Afgeven pluche vestje

op 05 oktober 2016 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Wij kochten een blauw pluchen vetsje, echter het blijft afgeven ook na het wassen. Omdat het voor kleine kinderen is die alles in hun mond stoppen vinden we dit echt niet kunnen.

Graag geld terug en een waarschuwing voor andere ouders.
Vestje is nog steeds te koop, rond 10 euro dacht ik.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

Bericht van Wibra

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Fritschy, Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het vervelend dat het vestje blijft afgeven, ook na enkele keren wassen. Wij begrijpen tevens uw zorg. Echter, deze leverancier levert producten onder strenge controle van de organisatie Oeko-Tex. Deze organisatie controleert op de aanwezigheid van schadelijke stoffen in (kinder)kleding. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over de eventueel losgekomen kleurstoffen; deze zijn onschadelijk voor de gezondheid. Desalniettemin zouden wij ons voor kunnen stellen dat u het product retour wilt brengen. Wilt u in dat geval een mail zenden naar ons hoofdkantoor via info@wibra.nl? Zij zullen u verder helpen met de retourprocedure van het vestje. Met vriendelijke groet, Wibra Supermarkt B.V.

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wibra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wibra

Heeft op 29 november 2016 om 10:19 geantwoord

Geachte mevrouw Fritschy,

Op 5 oktober jl. hebben wij u verzocht om via ons hoofdkantoor contact te zoeken voor het retour brengen van het desbetreffende vestje. Onder uw naam hebben wij echter geen contactverzoek ontvangen. Zou u alsnog willen reageren, zodat wij deze klacht kunnen afronden?

Wibra Supermarkt B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Mfritschy