Klacht: Afgesproken dag

op 20 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zouden er twee pakketjes komen. Netjes mailtjes van gehad. Bij herhaaldelijk kijken zag ik bij 1 pakketje ineens bijstaan op het depot. Aan geklikt en staat erbij afgesproken dag. Wat is dit nu weer? Ik heb niks afgesproken! Het is gewoon vreem dat op hetzelfde adres twee pakketjes verwacht worden op dezelfde tijd en nu afgesproken dag erbij staat. Was in 1 moeite toch twee pakketjes. Heb het dringend nodig en vraag me dus af wanneer ik het nu krijg. Heb cintactformulier ingevuld want maand terug heb ik gebeld en stond ik 14 minuten in de wacht. Lekker dat keer € 0,50. Toch mooi verdiend al door fouten van dpd.

Vorige week een pakket moeten ontvangen. Krijg ik gewoon n mail dat ze het pakket op het depot hebben afgegooid. Geen briefje in de bus niks. En ik was gewoon thuis!! Zijn ze gewoon NIET aan de deur geweest! En Dit is niet de eerste keer. Is al vaker gebeurd!

Als het normsliter goed verloopt en ik vandaag mijn pakketje ontvang!!heb nu mijn klanten moeten teleurstellen en dat doe ik niet graag

Alle klachten die gemeld zijn door Equiljana1