Klacht: afgesproken cashbackpremie niet gekregen

op 17 juni 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik werd benaderd door oxxio om over te stappen is mij een cashbackpremie van 50 euro toegezegd, 25 euro voor electra en 25 euro voor gas, zo stond, en staat het nog steeds op de website.
In het contract hebben ze maar 25 euro gezet en helaas heb ik dat over het hoofd gezien en toen ik het wel opmerkte en contact zocht met oxxio, zeiden ze daar dat ik te laat was. Maar mondelinge afspraken zijn toch ook bindend en het staat levensgroot op hun website……..

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon de afgesproken 50 euro krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 17 juni 2016 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw den Otter,

Bedankt voor je bericht. Via klachtenkompas.nl heb ik zojuist toegezegd dat het volledige bedrag van 50 euro wordt uitgekeerd aan je. Dit wordt binnen enkele weken op het bij ons bekende rekeningnummer gestort.

De verdere afhandeling zal dan ook via klachtenkompas verlopen, mocht u nog vragen hebben met betrekking tot de geboden oplossing.

Met vriendelijke groet,

Hannah
Webcare Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door apotms