Klacht: Afgesneden door lijnbus Arriva

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In de hoogte van de Hobokenstraat/Tielrodestraat in Breda werd mijn man tijdens het fietsen bewust afgesneden door de lijnbus. Dit was rond 12:45.

Mijn man werkt voor PostNL en heeft op dat moment posttassen aan zijn fiets hangen en moet alles eraan doen om niet geraakt te worden door de bus en te vallen. Een tegemoetkomende auto moet ook op de rem voor deze malavide actie van de buschauffeur.

Buschauffeur is Frank van de Klundert (ex PostNL ‘er) en een oud collega van mijn man. Tijdens deze actie keek hij mijn man ook bewust aan met een doordringende blik. Frank van de Klundert stond bij PostNL ook bekend om zijn kort lontje gedrag.

Wat bezielde hem om iemand bijna letterlijk van zijn fiets te rijden?? En zo een gevaar op de weg te zijn tov andere weggebruikers?

Graag Frank aanspreken op dit belachelijk gebeuren!

Als hij aangesproken is op zijn gedrag wat hij helaas bij PostNL ook regelmatig heeft laten zien.
Bewust maken dat hij niet zomaar mensen van zijn fiets af mag snijden.
Dat zijn functie boven zijn innerlijke toestand staat.
En als laatste EXCUSES.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 13:51 geantwoord

Beste Zorge,

Jeetje, dat klinkt niet goed. Niet leuk om te lezen dat je man is afgesneden op de fiets. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio waar dit verder afgehandeld gaat worden.

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 30 september 2017 om 13:46 geantwoord

Nooit meer iets vernomen!

Alle klachten die gemeld zijn door Zorge