Klacht: Afgesloten van tv en internet

op 24 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds 1,5 maand hebben wij van ziggo helaas geen digitale tv meer, en de laatste 1,5 week ook geen internet meer. Heel vervelend. Na meerdere malen gebeld te hebben is er nog steeds geen verbinding. Monteur zei dat het signaal vanuit ziggo zelf geblokkeerd word, maar er kan niks aan gedaan worden, we moeten blijven wachten. Er word ons verteld dat er iemand in onze gegevens heeft lopen prutsen waardoor ons abonnement weg is. Dit kan wel verholpen worden, maar moet door een andere afdeling binnen ziggo worden goedgekeurd, maar naar deze afdeling loopt een intern onderzoek. Dus wachten wij nog steeds…. Als we naar een vergoeding vragen worden we van t kastje naar de muur gestuurd want niemand weet eigenlijk hoe dat werkt.

2 maanden abonnement terug crediteren, 1 maand Netflix, 2 bundels gsm, en dan graag een vergoeding voor al die tijd die wij er hebben moeten insteken doordat er nooit iemand heeft teruggebeld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bartenkim