Klacht: Afgesloten door tele2

op 01 december 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door problemen bij Tele2 incasseren zij maar het halve bedrag aan abonnementskosten. Zelf heb ik resterende bedrag overgemaakt. Tot 3x toe! Vanochtend blijkt mijn telefoon te zijn afgesloten. Tele2 gebeld, dit moet ik zelf maar oplossen. Onbegrijpelijk!!! Het bedrijf heeft zijn administratie niet op orde en daarvoor moet ik het oplossen. Onbeschoft. En dan nog een BKR registratie waar je niet onder uitkomt.

Gewenste Oplossing:

Tele2 neemt zijn verantwoordelijkheid en sluit mijn telefoon direct weer aan. En zorgt voor een onkostenvergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanne_levels