Klacht: Afgesloten

op 29 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik ben een maand geleden afgesloten omdat ik 1 keer mijn toestel niet betaald zou hebben.Krijg ik na veel bellen het antwoord , ja meneer wij hebben de bewuste maand de rekening in 2en te splitsen en uw bundel is wel betaald maar uw toestel niet daarom hebben we u afgesloten. Ik stuur u een mail met daarin een betaalcode die u moet vermelden bij uw betaling.O ja en u moet ook alvast uw toestel betalen voor de maand oktober.Vond het vreemd maar goed ik wil weer kunnen bellen dus 2 x 17 euro betaald met het nummer wat deze ahum zeer vriendelijke heer mij opdroeg.Na een week wachten ik maar weer eens gebeld met de vraag wanneer ik mijn aansluiting kan verwachten.Krijg ik als antwoord ik kan uw betaling niet met uw abbo koppelen zou u een betaalbewijs e.d willen invullen en naar ons toe sturen. Mijn bloed begon al een klein beetje te kriebelen zeker toen ik een automatisch antwword kreeg van Tele 2 .Wij zullen uw forulier binnen 20 dagen behandelen.een week later weer gebeld en deze wel vriendelijke man zei tegen mij dat er veel dingen bij hun fout waren gegaan en hij zou mij de volgende dag weer aanlaten sluiten. Maar nee hoor ik heb een week later nog steeds een dode tel bij me die ik een paar keer per dag opnieuw opstart om te kijken of hij weer werkt.Ik baal er ontzettend van en kreeg vandaag een mail met de vraag of ik nog even 2 keer mijn toestel wil betalen anders kunnen ze mij niet aansluiten.Ik ben echt helemaal klaar met Tele 2

Los het maar op

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aspieren62