Klacht: Afgesloten

op 19 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn eerste factuur bij Tele2 ging niet goed door een storing bij Tele2. Hierna kreeg ik een sms of ik wilde betalen via de Ideal lnk n de sms om afsluiten te voorkomen. Ik nam contact op met Tele2 en kreeg te horen dat ik het bedrag maar handmatig miest overmaken. Dit deed ik. Bleek anderhalve week later dat Tele2 de factuur nogmaals ging incasseren. Wederom gebeld. Ik moest de incasso maar weigeren. Gedaan! Blijkt mijn betaling die ik dus handmatig deed niet in beeld bij Tele2. Meerdere malen gebeld hierover, zelfs een betalingsbewijs gemaild. Dit zag een medewerker die ik aan de telefoon had ook, dat het betalingsbewijs was binnen gekomen. Blijkt dat ik op donderdag 15 sept. ’16 ineens ben afgesloten. Gebeld met Tele2. Ze kunnen niets voor me doen. Ik moet maar afwachten, want ze kunnen me niet doorverbinden met de financiele administratie. Ik ben zo ontevreden over Tele2. Spijt!! Ik krijg geen gehoor, geen terugkoppeling. Ben nog steeds afgesloten en vraag me af wat er hierna volgt. Een boete over een bedrag dat ik wel betaald heb??

Ik ben tevreden als Tele2 terugkoppelt en laat zien dat ze bezig zijn het uit te zoeken. Zo snel mogelijk zorgen dat ik wordt aangesloten. Ik ben tevreden met een excuus en tegemoetkoming voor alle energie die hierin is gaan zitten en de tijd dat ik afgesloten ben geweest (nu nog afgesloten)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Brilman
x