Klacht: afgesloten

op 13 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Hallo,
Op Donderdag 8 sept. had ik vanaf 15.00 uur geen internet en tv meer. Ik heb contact met Ziggo opgenomen en men kon alleen vertellen dat ik geen signaal meer had en misschien de versterker kapot zou zijn. Ik moest wachten tot de volgende dag dat de monteur zou komen. Mijn zoon heeft in de avond ook nog gebeld naar Ziggo en nogmaals alles doorgenomen . We hadden intussen een nieuwe versterker geprobeerd e nog allerlei andere controles maar niks werkte. Ook deze werknemer bij u kon ons niet helpen. Kon niks vinden . De monteur kwam de volgende dag en er was geen signaal nergens niet in huis Hij is naar het algemene kastje buiten gegaan en ik bleek afgesloten te zijn?? Ik betaal mijn rekeningen altijd netjes en ik werd afgesloten .Het bleek te gaan om een fout adres en het zou om een ander huisnummer hier in de straat gaan. Dit afsluiten heeft mij een hoop ellende gekost i.v.m mijn werk en andere zaken die ik alleen maar via internet kan regelen..

Ik zou graag willen zien dat er iets met dit gebeuren gedaan wordt. Ik heb behoorlijk wat kosten vanwege het bellen wat ik moest doen. Het koste mij een vrije dag omdat de monteur moest komen omdat we het zelf niet konden oplossen. Ik zou graag hier iets tegen over zien vanuit Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mwjm