Klacht: afgescheept geen 30 euro terug gehad

op 21 mei 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

gaat over de actie waar ik mee agescheept ben en geen 30 euro heb terug gehad,ik heb een mail gehad maar kun je niet op antwoorden daarom heb ik mijn reactie gekopieerd en daaronder staat waar het over gaat ….
actie horloge en mijn antwoord hierop over de mail die je neit kunt beantwoorden meer ,hieroonder dit bericht verder info,waar het precies over gaat

Ja als ik de mail had gekregen had ik dat zeker gedaan maar heb geen mail ontvangen van bijstellen dus hoe kan ik dat dan doen ,heb zelf steeds contact opgenomen in messenger met u collega s,steeds weer andere zoals ik heb vermeld vind dit een nare streek ,en zeker geen reclame van julllie ,als ik die mail had gehad had ik het zeker bijgesteld en alle bewijzen zitten erbij alleen moesten jullie nog hoorde ik in messenger de upload nota hebben ,en ben gelijk aan de slag gegaan ,maar een mail van jullie heb ik nooit gehad alleen deze van deelname ,dit is een ja en nee spelletje ,maar zeker geen reclame voor jullie ,afschepen dat ik een mail heb gehad mooi niet anders ga ik niet na 2 maanden een messenger sturen omdat he zo lang duurde ,en dat zij zegt nee is nog niet in behandeling,dan een maand later is het dit verhaal ,klopt niks van toch .mooie oplossing hoor ,en mooie praatjes in messenger dan als u beweerd een mail te hebben gestuurd ,dit gaat over de actie die ik heb meegedaan ,alles heb opgestuurd en via messenger na 2 maanden moest horen dat het nog niet behandeld was en na 3 maanden dat ik een upload nota moest hebben ,ik dat gedaan ,schepen ze me af met u heeft een mail gehad ,nou echt neit als ik die had gehad zou ik gelijk wel gereageerd hebben en niet eerst 10 verschillende mensen geraadpleegd hebben waarom die 30 euro van die actie zolang weg blijft ,mooie sevice samsung om mensen zo af te schepen om die 30 euro neit terug te hoeven geven ,super bedankt hoor ,zal mooie reclame zijn voor jullie .zolang klant en dan zo weggezet worden ,knap hoor

dat alsnog mijn 30 euro gestort word

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amdebont