Klacht: Afesloten en onbeschoft behandeld in klantenservice chat

op 09 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben afgesloten door een openstaande factuur van maart ondanks dat de factuur van april wel betaald is echter had ik hier geen weet van omdat ik niet op het mijn Tele 2 account kwam. Ik heb contact gezocht via de Facebook chat van Tele 2 waar ik contact heb gehad met “JAN” alleen vind meneer het volkomen normaal om je helemaal door het sleik te halen en je af te snauwe persoonlijk vind ik dit geen proffesionele houding. Ondanks dat de factuur van april betaald is waar ik ook een bewijs van heb blijft Tele2 ontkennen dat ditbetaald is en is het per direct dooverwezen naar incasso bereau boss en moet ik het daar maar verder regelen ik vind dit erg onbeschoft.

Ik ben pas tevreden als de factuur uit handen van incasso beruau is en ik gewoon weer aangesloten ben en ik de openstaande factuur meteen kan betalen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vincedremmen