Klacht: Afdrukken foto’s

op 12 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vandaag wilde ik foto’s afdrukken bij de Hema. Ik had uiteindelijk eindelijk de 350 foto’s klaar, moet je iedere foto nog bijsnijden; wat erg veel tijd kost en waar ik de reden niet van begrijp.
Dan wil ik ze bestellen en tik ik de actiecode in, die het vervolgens niet doet. Dan mail ik de hema hierover, maar krijg geen antwoord op mijn vraag.
Daarna open ik weer mijn tabblad waar de foto’s op staan, zijn ze allemaal weg! Ik ben daar erg pissig over, want nu ga ik alles opnieuw moeten uitzoeken en per foto bijsnijden en heb ik blijkbaar geen korting, terwijl ik dit vorig jaar wel had.
Ik ben bijna van plan om het maar ergens anders te proberen.

Als het bijsnijden niet meer nodig is en als er een opslaan knop komt voor het afdrukken van foto's, zodat deze niet opeens weg zijn.
En ik vind het ook raar dat er nu alleen nog maar een zomeractie is voor fotoboeken en niet meer voor losse foto's bestellen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rianne-ruiter@hotmail.com