Klacht: afd. planning van plattetv.nl

op 27 januari 2017 over plattetv.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op donderdag een LG OLED55E6V bestelt bij Platte.tv gevraagd levering op zaterdag erna, moet mogelijk zijn volgens de website van Platte.tv maar de afd planning gaat dan zo lang teuten dat levering op zaterdag niet meer mogelijk is en dan op maandag overdag de levering wilt doen. Toch vreemd dat mensen een baan kunnen hebben van maandag t/m vrijdag. Dit is in de ogen van afd, Planning Plattetv.nl toch zo raar. Hoe haal je het in je hoofd om een baan te hebben en een tv te willen kopen van ca 4000 euro. De koop heb ik dan maar ontbonden ga wel naar een ander.

normale houding van de afd planning van platte tv en iets meer inlevingsvermogen t.a.v. de cliënt. De cliënt zorgt er toch voor dat er een salaris maandelijks wordt overgemaakt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over plattetv.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar plattetv.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over plattetv.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van plattetv.nl

6 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaringen! Omdat wij niet actief waren op Klacht.nl hebben wij uw klacht via deze weg niet in behandeling genomen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht inmiddels naar wens is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Tim Servicemanager PlatteTV.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Stephaan.62