Klacht: Afboeking Spotify

op 04 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een Spotify free abbonement maar krijg een afboeking van € 9,99 terwijl ik geen contract heb of mijn bankrekeningnummer heb afgegeven. Ik heb de betaling teruggeboekt maar vind de werkwijze ongepast.

Als Adyen die zegt te handelen in opdracht van Spotify zich niet laat gebruiken voor zo'n soort zaken en ik nooit meer iets van hen hoor!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2016 om 09:22 geantwoord

Geachte heerBusschers,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt.
Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Adyen is enkel een technische dienstverlener, wij kunnen zelf geen betalingen initiëren, terugboeken of zien voor welke bestelling deze specifieke betaling gedaan is.
In dit geval is de betaling gedaan in opdracht van Spotify.
Voor vragen over deze betaling en waarom dit van uw rekening is afgeschreven kunt u contact opnemen met Spotify.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Busschers