Klacht: af schrijven van 2 bedragen

op 08 september 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

heb een camping en rondvaartbedrijf en heb bij wix.com voor beide een side gehad,maar al een paar jaar overgestapt naar een ander,in eens een mail in t duits dat ik moest reageren en kijken of de gegevens kloppen en dat t dan voor 2 jaar voor 47 werd verlengd,we gebruiken die sites al lang niet meer ,ik heb gemaild dat ik dit niet wil en, in eens zie ik dat van mn beide rekeningen een bedrag van 220 en 182,-zijn afgeschreven.
ik had achteraf moeten inloggen en een stappen plan moeten uitvoeren waarschijnlijk .

misschien kunt u iets voor mij betekenen of zegt u dit is zonde geld.
ik kan inloggen en alle gegevens wissen maar dan kan ik denk helemaal naar mn geld fluiten.
ik hoor graag wat u adviseert.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Adyen

Heeft op 10 september 2018 om 09:02 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kiewied