Klacht: Onterecht automatisch incasso BaddoBlendr

jeanpaul1988 op 09 juli 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand een weekje Badoo en Blendr geprobeerd.
Niet bevallen, abonnement opgeschort (incl. alle mogelijke verlengingen).
Maar jullie blijven geld van mijn rekening af halen, en nog wisselende bedragen ook. Kunnen jullie dit alsjeblieft stoppen?

Gewenste Oplossing:

Als Adyen stopt met geld van mijn rekening af te halen voor een bedrijf dat ik hier nooit toestemming voor heb gegeven. Ik heb immers in de app aangegeven dat er niet automatisch kon mocht worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 09 juli 2018 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door