Klacht: ongeautoriseerde incasso

HueyG op 01 juli 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks deactivatie van mijn account en opzeggen van incasso is er weer 39,99 afgeschreven met de volgende details:
(note: door gebrek aan gegevens kan ik neit zien welke app hier debet aan is)
Naam: Google by Adyen
Omschrijving: 1715301181835668
0030003006072627 g.copayhelp
Google Play Apps
NL40ABNA0593364554
Kenmerk: 27-06-2018 18:49 0030003006072627
Datum 27 juni 2018
Tegenrekening NL40ABNA0593364554

Gewenste Oplossing:

Terugstoren van ongeathoriseerde incasso en voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 02 juli 2018 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door HueyG