Mijn Klacht:
De transactie in het spelletje is fout gegaan
Nu is er wel geld afgeschreven maar ik heb niet gekregen waarom voor heb betaald
Gewenste Oplossing:
Geld terug

Nikkiej91 op 04 juli 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten
De transactie in het spelletje is fout gegaan
Nu is er wel geld afgeschreven maar ik heb niet gekregen waarom voor heb betaald
Geld terug
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 04 juli 2018 om 09:08 geantwoord
Geachte heer⁄mevrouw,
Dank voor uw bericht aan Adyen.
Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.
Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp
Wij horen het graag als er meer vragen zijn.
Met vriendelijke groet,
Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com