Klacht: Inlogcode van vlucht niet via mail ontvangen

op 14 juni 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op vrijdag 27 april 2018 een vliegreis geboekt van
Eindhoven naar Girona retour en 578,93 euro overgemaakt via Ideal naar
Ryanair by Adyen.

Transactienummer:0030002835202896

Omschrijving:S1VT6Q 526474416

Ordernummer:1815248370916305

Inlogcode nog niet via mail gekregen.

Proberen in te loggen via Ryanair account maar geen instapkaarten beschikbaar vliegreis niet aanwezig.

Mijn naam bij Ryanair:FRANSCISCUS.
Email is ook beschikbaar bij Ryanair.

Gewenste Oplossing:

Als Ryanair mij zo vlug mogelijk een code mailt voor de instapkaarten
te printen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 juni 2018 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Margaretha55