Mijn Klacht:
op 22 juli 2016 kreeg ik een melding dat er €123,94 van mijn rekening is afgeschreven. Zelf weet ik niet waarvan dit is. Ik heb niks besteld!
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen weten wat de reden is van de afschrijving.

Annerink op 18 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten
op 22 juli 2016 kreeg ik een melding dat er €123,94 van mijn rekening is afgeschreven. Zelf weet ik niet waarvan dit is. Ik heb niks besteld!
Ik zou graag willen weten wat de reden is van de afschrijving.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 18 augustus 2016 om 14:19 geantwoord
Geachte mevrouw,
Dank voor uw bericht aan Adyen.
Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.
Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen met uw IBAN, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com