Klacht: Conset kaartjes voor de zanger Ruel

op 04 december 2019 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Geachte Heer of Mevrouw
Op 22-9-2019 had ik kaartjes gekocht voor de zanger Ruel deze zou ik in november toe gestuurd krijgen voor het concert op woensdag 4 december ik heb netjes gewacht maar morgen is het concert maar heb nog steeds geen kaartjes wat een grote teleurstelling is voor mijn kleindochter maar ik heb ze netjes betaald op 22-9-2019 om 15.53 uur ik zou het wel zo netjes vinden als ik dan ook mijn geld terug zou krijgen het ging om 2 staanplaatsen
Met vriendelijke groet FRANNIE DE PEE Billiton straat 167 .3312SC Dordrecht

Als ik mijn geld terug krijg want leef van een uitkering en had er voor gespaard dan kan ik mijn kleindochter blij maken met wat anders want het was een cadeautje voor haar verjaardag op 5 december dus a.u.b. ik zou het zeer op prijs stellen vriendelijke groet FRANNIE DE PEE

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adyen over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 december 2019 om 09:52 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com