Klacht: Aangekondigde incasso

op 12 januari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 januari 2018 om 13:59 geantwoord

Hallo Angie,

Bedankt voor uw contact met Adyen Support.

U heeft waarschijnlijk een bestelling geplaatst bij fabletics (https://www.fabletics.nl/, onderdeel van Just Fabulous GmbH).

In de algemene voorwaarden (en op legio andere locaties tijdens het bestelproces) vermeldt fabletics dat u bij een bestelling een abonnement bij ze aan gaat:
\\\"6.1 Met een Fabletics Krediet kun je bij ons een Artikel betalen met een verkoopprijs van € 49,95. In de plaats van de prijs van het artikel te betalen, wissel je bij de bestelling per artikel één Krediet in. Elk Krediet is dus eigenlijk een elektronisch beschikbare en voor de betaling van Artikelen te gebruiken tegoedbon met een waarde van € 49,95; een Krediet is niet inwisselbaar tegen contant geld. Je kunt een Krediet ook gebruiken voor bestelling van Artikelen die duurder zijn dan € 49,95, tenzij in de productbeschrijving wordt vermeld dat dit niet mogelijk is. Bij aankoop van een artikel duurder dan € 49,95 moet je dan het bedrag boven de waarde van het Krediet, dus boven € 49,95, bijbetalen.\\\"

Wanneer u contact op neemt met onze support kunnen wij referentienummers doorgeven van deze betaling. Hiervoor hebben wij wel een printscreen nodig van het bankafschrift: support@adyen.com

U kunt ook contact opnemen met Just Fab:
Telefoon: 085-8880169