Klacht: advertentieterreur via mail

op 18 mei 2020 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Dagelijks ontvang ik meerdere malen en op mijn beide emailadressen advertentiemails van Oxxio. Dat hebben ze zo ingericht dat ik hun mails niet als spam kan aanmerken. Ook het uitfilteren lukt niet. Ik ervaar dit als terreur. Via het contactformulier krijg ik alleen maar standaard reacties en voortdurend de opmerking dat mijn vraag (om geen mails meer te sturen) niet wordt begrepen.
Als u hier iets aan kunt doen, graag. Een dergelijk advertentiebeleid werkt bij mij averechts. Ik zal nietmand Oxxio aanraden.

Wanneer ik geen (advertentie) mails meer krijg van Oxxio

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

4 maanden geleden - Beste heer of mevrouw,Wat vervelend dat u last hebt van advertenties via de mail. Wij kunnen dit helaas niet stopzetten, wel kunt u zelf onderaan de mail aangeven dat u wenst de mails niet meer te ontvangen. Ook kan u de afzender blokkeren, zodat de berichten niet meer bij u binnenkomen.Met vriendelijke groet, Mitchel, Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht Schip.

4 maanden geleden - Je hebt mijn klacht niet gelezen, daar staat in dat ik heb geprobeerd om jullie gemailde advertenteis te blokkeren, maar dat ik ze nog steeds krijg. Het is ook geen echte mail, maar een advertentei. Hoezo kunnen jullie er zelf niets aan doen, zijn jullie Oxxio of niet. Jullie staan als afzender, als iemand anders de advertenties voor jullie verstuurd, doen ze dat niet uit zichzelf maar in opdracht van jullie. Geef ze dus maar een opdracht om mij geeb advertenties meer te sturenn.

Bericht van Oxxio

4 maanden geleden - Beste heer of mevrouw,U geeft aan dat het geen echte mail is, maar een advertentie. De reclame van Oxxio komt dus ook niet als mail bij u binnen? Het kan dan inderdaad bijvoorbeeld om een advertentie gaan die via Google bij u terecht komt. U kunt ons gerust een schermafbeelding toesturen via de chat op onze website of één van onze social media kanalen. In ons systeem is uw e-mailadres namelijk niet bekend.We zien de afbeelding graag tegemoet.Met vriendelijke groet, Mitchel, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Schip.