Klacht: Adres wijziging niet doorvoeren

op 28 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Woensdag avond laat een bestelling geplaatst en een account aangemaakt bij de lidl webshop omdat niet alle gereedschap artikelen bij de lokale lidl aanwezig waren. Omdat de locatie waar het vak verschijnt om een dhlparcel shop te kiezen wit blijft tijdens het aanmaken heeft mijn bestelling hetzelfde aflever adres gekregen als het factuuradres en dit adres is niet waar het heen moet aangezien ik daar niet woon. De volgende ochtend direct met jullie klantenservice gebeld omdat ik de bestelling niet kon wijzigen als ik was ingelogd op de site. Ondanks dat er nog niks mee gedaan is kon de klantenservice echter ook niks voor mij betekenen. Er kan geen aflever adres gewijzigd worden en een bestelling annuleren is ook niet mogelijk want hij was al betaald. Ondanks dat er nog geen label is aangemaakt of verzonden was. Er werd mij verteld dat ik het kan proberen als hij is afgegeven bij dhl om dhl zover te krijgen dat ze het ergens anders afgeven. De volgende dag is er een label aangemaakt maar nog niet afgegeven bij dhl. Ik probeer het bij de DHL maar helaas die kunnen niks zonder toestemming van degen die hem aanmeld. Wel wist dhl mij te melden dat er alleen nog maar een label is aangemaakt en nog niet is afgegeven, dit kan zonder problemen geannuleerd worden. Helaas moest ik hun vertellen dat annuleren niet eens mogelijk was voordat het label was aangemaakt. Wat als merkwaardig werd opgemerkt. Ook konden ze hem wel bij een parcelshop afgooien maar dat was dan alleen bij een parcelshop in de buurt van het geregistreerde afleveradres. Nogmaals maar een poging gedaan bij de LIDL niet zo’n KLANTENSERVICE want dat adres ligt aan de andere kant van NL en heb ik dus niets aan. Maar helaas er kan niks gewijzigd worden of geannuleerd bij de LIDL en als het pakket dus niet bij mij aankomt kan ik aansporen op een pakket onderzoek. Foutief of niet ingevoerde adres gegevens kunnen dus niet meer gewijzigd worden bij de LIDL webshop ook al is de bestelling nog niet in behandeling genomen. Gelukkig kan je het account wel wissen als je inlogt wat ook zeker gaat gebeuren zodra ik mijn geld terug heb aangezien een simpele oplossing niet mogelijk is bij LIDL.

Mogelijkheid tot een bestelling annuleren of een adres wijziging te doen tot hij in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 juni 2017 om 16:12 geantwoord

Heeft op 28 juni 2017 om 19:00 geantwoord

Helaas valt hier verder niks aan te doen. Pakketten in ieder geval op verkeerde adres afgelevert aangezien er niks gewijzigt kan worden. Zodra ik achter mijn laptop kan word account verwijdert en doe ik geen aankopen meer bij de lidl. Heb mij helaas een hoop geld gekost maar van schade en schande word je wijzer zeggen ze.

Alle klachten die gemeld zijn door RodisOne