Klacht: pakket niet ontvangen en al drie maal hierover gebeld en krijg nu alleen een engelssprekende meneer.

ANL02969036 op 12 juli 2018 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 juni geen pakket ontvangen, ik adidas en postnl gebeld.
Een formulier naar jullie gestuurd met de mail van postnl dat zij het adres niet konden vinden. Op hub site staat dat ik het ontvangen heb maar er is niemand aan mijn deur geweest en was geen briefje in mijn brievenbus.
Ik heb al twee keer een medewerker van addidas aan de telefoon die zouden het uitzoeken. Ik zou het pakketje krijgen of het geld terug. Tot op heden is er niet gebeurd, het is nu 12 juli. Vandaag heb ik weer gebeld maar krijg een nederlandse boodschap en engels sprekende medewerker.
Ik wil u dringend verzoeken om het geld terug te storten.
Mijn verzendcode is ANL02969036
Mijn naam is Jose Wijnands
Oude Groenestraat 6-165
6678 MB Oosterhout (GLD)
telefoon:0629477406
Met vriendelijke groet,
Jose Wijnands

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje bezorgd is of het geld gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door