Klacht: Adidas gazelle logo laat los

op 10 oktober 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10-8-2017 heb ik voor mijn zoon in Italië bij Footlocker 1 paar Adidas Gazelle gekocht. Na 1 maand begon op de achterkant van een van de schoenen het logo een beetje los te laten. Nu, nog 1 maand verder, is er een hele streep eraf en de schoenzool komt ook al wat los.
Terug naar Footlocker in Tilburg geweest en die vertelde me, helaas dat is jammer voor U maar daar is geen garantie op.

Gewenste Oplossing:

Als schoenen nog maar zo jong zijn, mag het logo er niet afkomen.
Ik ben pas tevreden wanneer mijn zoon nieuwe schoen krijgt waar het logo niet vanaf komt. Wanneer dit een productie probleem is zou het fijn zijn dat hij andere schoenen uit mag kiezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M@rie