Klacht: Weigering beantwoorden van mijn klacht, emails en contactformulieren.

op 18 mei 2018 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Mijn Klacht

Geachte heermevrouw,

Ik heb op 28-04-2018 een schade melding gedaan over mijn smartphone die gestolen is. Ik zit op het moment in het buitenland en ik zou graag meer horen van Actua. Ik wacht nu al weken op een antwoord en heb tussendoor eenmaal een email gekregen waar actua vroeg voor meer informatie. deze heb ik een uur of twee nadat ik de verkregen had verstuurd. inmiddels is het al weer meer dan een week later bijna 2. Daarnaast heb ik mails gestuurd om te vragen of ik snel antwoord zou kunnen krijgen gezien mijn lastige situatie. Helaas krijg ik geen antwoord na het versturen van een email en een contact formulier van hun website. Ik hoop dat ik met behulp van klacht.nl toch gehoord word als klant. Nu word het zelfs op klacht.nl afgewezen! niet eens een aanduiding van waqt er aan de hand is. erg teleurstellend.

Jasper van de Veerdonk
Gewenste Oplossing

Ik ben tevreden als ik tijdig beantwoord word en niet genegeerd word. Daarnaast zou ik graag willen dat actua zijn klanten informeerd over de looptijd van een procedure en zijn klanten niet in het donker laat zitten. Ik hoop op een spoedig verloop.

Zie klacht

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Actua Verzekeringen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Actua Verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Actua Verzekeringen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actua Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actua Verzekeringen

Heeft op 20 juli 2018 om 11:31 geantwoord

Geachte heer van de Veerdonk,

Na uw melding van 17 mei op Klacht.nl bent u op 18 mei direct schadeloosgesteld d.m.v. een waarde cheque voor de aanschaf van een nieuw toestel.

Wij verzoeken u vriendelijk om de status van uw melding aan te passen en als er verder nog vragen zijn horen wij dat graag.

Actua Assurantiën

Alle klachten die gemeld zijn door jaspervdveerdonk