Mijn Klacht:
Ik heb op 26 februari 2015 uiteindelijk (ben al 14 jaar klant van Vodafone) gekozen om toch een nieuw contract bij vodafone af te sluiten (vervaldatum was eind mrt). Dit is gebeurd onder leveringsnummer: DY 1100087610. Vanaf dat moment (donderdagmiddag 26/02 tot en met zaterdagmiddag 28/02) is mijn simkaart niet geactiveerd en heb ik 2 dgn zonder aansluiting gezeten. Dat is voor mijn bereikbaarheid zakelijk een ramp en bovendien heb ik die 2 dgn lang uren in de wacht gestaan bij het 0900 nummer (0900 0140) en het 06 54500100 nummer om dit via klantenservice geregeld te krijgen. Ik wil hier graag voor gecompenseerd worden. Zoals mij verteld is bij Vodafone, wilt u niet de goedkoopste maar de beste zijn, maar ik vind dit echt niet kunnen. Ik wil ook de kosten inzake het bellen van het 0900 en evt het 06 nummer vergoed te krijgen. Ben zelfs nog op en neer naar een vodafone vestiging geweest maar daar konden ze me ook niet verder helpen. Graag hoor ik van u.
Mvrgr,
Anne-Marie Kuijpers
Gewenste Oplossing:
als ik hiervoor gecompenseerd worden daarbij igg de kosten van het bellen naar het 099 en 06 nummer.

