Klacht: Activeren bioscoopbon

op 05 oktober 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de 2de Keer dat ik een klacht indien op de vorige geen antwoord gehad . Ik heb een bioscoopbon gekocht die ik voor de 13de moet activeren. De site was eerst off line omdat ze er mee bezig waren nu komt ik er helemaal niet meer op. Ik ben boos heb geprobeerd om te bellen 0900 nr a 35ct pm….geklets dan in de wacht en na 3x gehoord te hebben nog ogenblik geduld krijg je niets meer te horen laten ze je gewoon wachten a 35 ct pm. Ik heb dit een paar x gedaan grr omdat ik ze niet kon activeren heb ik al dure kaartjes moeten kopen waar ik niet blij mee ben.
Graag hoor ik wat ik nu moet doen anders wil ik graag mijn geld terug.
Groet Annie Janssen

Gewenste Oplossing:

Geld terug of kaartje kunnen activeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flutweer