Klacht: activatiecode

op 01 december 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een activatiecode toegestuurd gekregen maar ik kom er nog steeds niet in dus ik kan mijn ziggo account nog steeds niet aanmaken om een nieuw e-mail adres aan te vragen daar baal ik dus heel stevig van omdat ik nog steeds niet kan mailen.

Gewenste Oplossing:

als alles werkt natuurlijk dan ben ik pas tevreden. de service monteur heeft alles aangesloten maar ik kan er nog steeds niet mee werken!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door josephpoppelaars