Klacht: Action cam

op 27 juli 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Ik heb op 20-04-2016 mijn abbonement verlengd met een Sony Xperia z5 compact en zou hierbij een camera krijgen als ik voor 06-05-2016 mijn aankoopbon op zou sturen. Dit heb ik gedaan en ben vanaf ergens in mei tot aan nu al aan het mailen en bellen maar wordt steeds weg gestuurd met: u hoort nog van ons. Ik ben serieus nog nooit zo onklantvriendelijk behandeld door wat voor bedrijf dan ook. Ik moet nu bewijzen dat het een actie van Sony is wil ik ergens recht op maken. Ik word nooit terug gebeld en terug mailen duurt een eeuwigheid. Even ter verduidelijking, dit zijn de voorwaarden https://onlinepromo.eu/sony_16-0164/nl-nl/terms-and-conditions
Ik ben het eeuwige na bellen/mailen/opzoeken echt meer dan zat. Het is wat mij betreft echt van de zotte dat een bedrijf met deze reputatie zo absurd slecht met zijn afspraken om gaat. Ik heb al een stuk of 5 telefoons van Sony versleten, maar ik kan je vertellen dat dit de laatste was.

Wanneerde action cam bij mij thuis op mijn (inmiddels nieuwe) woonadres bezorgd krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yooni