Klacht: actieloten

op 28 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Dirk van den Broek

1 week geleden - Geachte heer/mevrouw Dat, Hartelijk dank voor uw bericht. Graag wil ik u de juiste website doorgeven, echter heb ik hier iets meer informatie voor nodig. Kunt u aangeven in welk filiaal u de kraskaart heeft ontvangen? Uw reactie zie ik graag tegemoet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 07 december 2016 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Dat,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag wil ik u de juiste website doorgeven, echter heb ik hier iets meer informatie voor nodig. Kunt u aangeven in welk filiaal u de kraskaart heeft ontvangen?

Uw reactie zie ik graag tegemoet!

Geachte heer/mevrouw Dat,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag wil ik u de juiste website doorgeven, echter heb ik hier iets meer informatie voor nodig. Kunt u aangeven in welk filiaal u de kraskaart heeft ontvangen?

Uw reactie zie ik graag tegemoet!

Alle klachten die gemeld zijn door abdat