Klacht: actiecode

op 21 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

5 maanden geleden - Dank u wel voor uw melding. De code kunt u invullen op de volgende site (https://dordrecht.dirk.nl/) of op onderstaande link te klikken: Link Actiecode Gaat u dus niet naar de reguliere website. Het is wel even belangrijk dat u de juiste webbrowser gebruikt (Firefox, Chrome, Internet Explorer, Opera of een andere?). Zoekt u via een computer of via uw telefoon of tablet?. U dient de volgende website te zien op uw beeldscherm (zie bijlage). Rechts kunt u de actiecodes invullen in de invulvelden. Let wel op dat de actiecode tot en met zaterdag 2 juli ingevuld kan worden. Mocht u er nog steeds niet uitkomen kunt u uiteraard altijd contact met mij opnemen. Ik ben u graag van dienst, aarzel niet om contact met mij op te nemen bij vragen. Ik wens u een prettige dag toe en zie u graag terug in de winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice Dirk SD M1606 6498

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 10:03 geantwoord