Klacht: Actie werkt niet

op 08 augustus 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste,
In juli was er een actie waarbij je vrienden kon uitnodigen om lid te worden, in de plaats kreeg je een gratis maand basic fit en je vriend/vriendin ook. Ik verstuurde via mijn persoonlijke link 3 uitnodigingen en geen enkele daarvan is bij mijn vrienden aangekomen. Deze heb ik 3 keer opnieuw proberen versturen zonder resultaat. Wanneer ik de klantenservice stuur met dit probleem, antwoordden ze wat ik moest doen (maar dit had ik al gedaan), en pas op 1 augustus, wanneer de actie dus afgelopen is.

Alsnog een vriend uitnodigen die lid kan worden via mij zodat we toch nog deze maand kunnen sporten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste Sophie, Bedankt voor jouw bericht. Wat spijtig om te horen dat het je niet is gelukt om jouw vrienden aan te melden voor onze vrienden actie. Om je hierbij verder te helpen heb ik jouw een e-mail verstuurd, zodat we jouw klacht ook kunnen bespreken. Graag hoor ik snel van je terug en kan ik je verder helpen met jouw klacht. Met vriendelijke groet, Sanya van Basic-Fit

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 augustus 2017 om 17:42 geantwoord

Beste Sophie,

Bedankt voor jouw e-mail.

Ik ben blij dat we elkaar nog hebben kunnen spreken en dat je tevreden bent met onze afhandeling.

Zoals per e-mail bevestigd worden jouw vrienden alsnog uitgenodigd om een dag gratis bij ons te komen sporten. Om jouw daarbij ook tegemoet te komen zal jouw lidmaatschap worden geactiveerd vanaf 15-8-2017 tot en met 15-9-2017. Mocht je hierna door willen sporten, dan kan je dat op de club in orde maken door een formulier in te vullen. Mijn collega's op de club helpen jou hier graag verder mee.

Ik hoop dat ik je zo heb kunnen helpen en dat we je weer terugzien op de club.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Sanya van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Sg123